דפי נחיתה: אצלנו תקבלו את הטוב ביותר

דפי נחיתה: אצלנו תקבלו את הטוב ביותר

עיצוב והקמה של דפי נחיתה היא פונקציה שיווקית נקודתית שבמהות המקורית שלה באה לתמוך בפעילות ספציפית שהיא לרוב קמפיין שיווקי. לרוב את הקמפיין השיווקי יריצו בגוגל או ברשתות החברתיות באמצעות מודעה ממומנת שמופיעה אצל קהל שהוגדר מראש בלבד, אשר בהקלקה על המודעה מגיע אל עמוד הנחיתה המדובר.

דפי נחיתה תפקידם לקלוט את הגולשים שהקליקו על המודעה ולספק להם מידע נחוץ לחיוני לגולש ויעיל בהנעה לפעולה לקראת המשווק. נכון, לא פשוט לביצוע אבל לא בלתי אפשרי. למעשה, דפי נחיתה שמתוכננים ובנויים בצורה נכונה יכולים להשיג אחוזי המרה פנטסטיים כך שתקבלו שפע של לידים והמרות בתמורה למינימום השקעה של תקציב ומשאבים.

יתרה מכך, עם סיומו של הקמפיין דפי נחיתה הופכים להיות נכסים רלוונטיים ומניבים בפני עצמם, בין אם הם הופכים לתוספת ישירה של אתר האם ובין אם הם עוברים שינוי ייעוד להפיכה לאתר לווין שתומך באתר האם באופן חיצוני לו.

מהם דפי נחיתה שעובדים?

לאחר שנים רבות של שימוש במוצר של דפי נחיתה יש מסקנות של מה עובד ומה פחות בסוגיה זו. כמו בכל פעילות דיגיטלית אחרת, התוכן הוא המלך ועליו נבנה הכל.

על מנת להקים דפי נחיתה שעובדים וממירים את הגולשים שהגיעו ממסע הפרסום שאתם מנהלים כעת, דפי נחיתה צריכים להיות מלאים בתוכן איכותי ברמה הגבוהה ביותר. הוא צריך להיות מניע לפעולה, שיווקי ובעיקר בעל ערך מוסף משמעותי לגולש. התוכן צריך לתת משהו, לענות על צורך, על שאלה, לספק ידע משמעותי, הסבר חשוב. צריך להיות בו משהו נוסף, כלומר הוא צריך להעשיר אותנו באופן שמוסיף משהו על מה שכבר היה לנו, לפני שהגענו אל עמוד הנחיתה ולתוכן הספציפי שלו.

תוכן של דפי נחיתה צריך להיות שופע ורב מבחינת כמות והיקף התוכן וככל שכמות התוכן שבעמוד הנחיתה שלכם תהיה גדולה ומשמעותית יותר, כך סיכויי ההמרה יהיו משמעותיים ויעילים יותר, גם הם. כמובן שסוכנות מקצועית ומנוסה בעיצוב ופיתוח אתרים כמו גם דפי נחיתה תספק לכם את כל הבסיס, התכנון, התשתית, הביצוע והייעול הן של הקמפיין כולו והן של דפי נחיתה עצמם באופן שיאפשר לכם להפיק את המקסימום מהפעילות הזאת ומכל פעילות נוספת שתעשו.

כמובן שהקמה ותחזוקה של דפי נחיתה דורשת קיומו של דומיין כמו גם אחסון לאתר, פתרונות שלרוב תוכל לספק לכם גם סוכנות הדיגיטל שתבחרו בה.