איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

האם אי פעם מצאתם תוצאות חיפוש לא רצויות בגוגל שזעזעו או הדאיגו אתכם. כמו למשל תמונה מביכה או אינטימית שלכם, מידע רגיש או לא מדויק שדלף אודותיכם, או מידע אישי או הערות מזיקות אחרות? דעו לכם שאתם לא לבד. בעולם המקוון הרווי במידע של ימינו, ישנן הזדמנויות רבות לתוצאות חיפוש שליליות שעלולות להיות להן השפעה מזיקה על העסק, חיי החברה או המוניטין שלכם. המשיכו לקרוא וגלו איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, באופן היעיל ביותר.

דרכים למחיקת תוצאות חיפוש בגוגל

אתם יכולים להסיר תוצאות חיפוש לא רצויות של Google על ידי:
1) סקירה והתאמת הגדרות הפרטיות של האתרים ופרופילי המדיה החברתית שלכם
2) שימוש במדיניות ביטול הסכמה באתרי אינטרנט המציגים או אוספים את המידע שלכם
3) עדכון המידע הרגיש שלכם (או של העסק שלכם) בגרף הידע של גוגל
4) בקשה מהאתר להסיר תוכן עיסוק בניהול המוניטין המקוון שלכם

למה כדאי לכם למחוק ולדחוף תוצאות חיפוש שליליות
מעקב אחר המוניטין המקוון שלכם חשובים, אבל יש סיבות אחרות ספציפיות יותר שאולי תרצו להסיר או לדחוף גם תוצאות שליליות מהעמוד הראשון בגוגל אודותיכם. זכרו שהדף הראשון של תוצאות החיפוש, הוא מה שאנשים רואים ויודעים עליכם. האינטרנט עשוי להכיל עשרות דפי אינטרנט המפרטים את ההישגים הרבים שלכם או ביקורות זוהרות עבור העסק שלכם – אבל אם הדפים האלה קבורים מתחת לתוצאות חיפוש לא מדויקות או שליליות, סביר להניח שמשתמש גוגל הממוצע, לעולם לא ישים לב לתוכן החיובי. על כן מומלץ לפנות לחברה מקצועית, שתוכל להסביר לכם איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל.

סוגי תוצאות חיפוש בגוגל שכדאי להסיר

אמנם ישנן תוצאות חיפוש מסוימות שאתם יכולים (וצריכים) להסיר, עובדה מצערת היא שלא כל תוצאת חיפוש לא רצויה ניתנת להסרה בקלות. הדבר הראשון שצריך להבין הוא שכאשר מדובר בהסרת תוכן, אתר אינטרנט אינו אותו דבר כמו תוצאת חיפוש בגוגל. גוגל הוא פשוט מנוע חיפוש, שהמידע בתוצאות החיפוש שלו, תמיד נסרק ומצטבר ממקור אחר. סוגי התוצאות מהם מומלץ לכם להיזהר כוללים כל פרסום שלילי אודותיכם. בין אם מדובר בידיעה במגזין מקוון או ביקורת בגוגל.

טיפ לניהול וניטר המוניטין שלכם במנוע החיפוש של גוגל

אנו ממליצים ליצור חשבון Google Alerts בחינם, שיאפשר לנו ולכם לעקוב אחר המוניטין המקוון שלכם באינטרנט, עבור מילות מפתח ספציפיות שרלוונטיות לכם. כל שעליך לעשות הוא להזין את שמכם ואת מילות המפתח שברצונכם לעקוב אחריהם. באיזו תדירות אתם רוציםלקבל הודעות, וליצור התראת Google אודות מידע חדש המתפרסם אודותיכם. לאחר מכן תקבלו התראת Google בכל פעם שמילות המפתח שהזנתם מוזכרות בכל מקום באינטרנט.

חברת BETTER – הכתובת שלכם למוניטין ללא רבב בתוצאות גוגל

חברת BETTR מציעה לכם את השירות המיוחל שיכול לתקן את המוניטין שלכם, במנוע החיפוש של גוגל. החברה פועלת בתחום השיווק הדיגיטלי, בניית תדמית וכל מעטפת השירותים הדרושים, על מנת לקדם ולדחוף את התדמית שלכם ושל העסק שלכם, לפסגת הפוטנציאל שלכם. צרו קשר כבר היום וגם אתם תוכלו ליהנות מפתיחת דף חדש בתוצאות החיפוש בגוגל, טלפון: 072-397-2-387

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך