בעידן של היום קל מאד לבנות את האתר שלנו לבד, זה מאד מפתה ובהרבה מקרים זה גם מומלץ, אלא אם כן מדובר על אתר מיתוג או אתר אי קומרס שאמור להכניס לכם כסף מידית, ואתם לא מומחים בבניית אתרים. במקרה כזה הדבר יהיה זהה לבניית בית לבד, ללא ניסיון בבניית בתים, במטרה לשכן בו מספר משפחות לטווח ארוך. זה בהחלט משהו שניתן לעשות, בעיקר עם האפשרויות שיש היום עם בניה קלה ופתרונות אלטרנטיביים נוספים, אבל לא בטוח שזה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. לתת את העבודה לאנשי מקצוע לעומת זאת זה מה שיבטיח שתוכלו למקסם את מלוא הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלכם.
הקפדה על הפרטים הקטנים- איך בונים אתר אינטרנט
וורדפרס הוא הקוד הפתוח שעל בסיסו ניתן לבנות אתר אינטרנט לבד, ובחינם. זה נכון שתצטרכו לשלם על אחסון ודומיין, אבל אלה הוצאות שבכל מקרה תצטרכו לעמוד בהם. למעשה, גם המתכנת והמעצב שתשכרו לשירות בניית אתרים.
יחד עם זאת, על מנת לעצב אתר בהתאמה אישית, ליישם בניית אתרים שתואמת את צורכי קידום האתרים ולאפשר את כל התוספים המדליקים והמגניבים שאנחנו רוצים שיהיו באתר שלנו- הקוד הפתוח והניסיון החובבני לא יעשה את העובדה. צוות מיומן של בניית אתרים לעומת זאת יוכלו להניק תוצר סופי שיהווה עבורכם נכס מניב בטווח הארוך.
לא לוותר על התוכן
כולם מבינים כבר שהחלק הארי של בניית אתרים הוא קידום אתרים ושתוכן מהווה את הלב הפועם של בניית אתרים, אבל אנשים רבים מדי מסתפקים בתוכן באיכות ירודה מדי ומאמינים שזה מספיק. זה לא, אבל אם תחליטו להשקיע בתוכן איכותי זה בהחלט יעניק לכם יתרון תחרותי לא רק מול גוגל שתאנדקס ותקדם את האתר בהתאם, אלא גם ביחס למתחרים שלכם, ממש בעין הלקוח ומבחינת המיתוג העסקי של החברה. זכרו, גם תוכן שמיועד למטרות קידום הוא תוכן שבסופו של דבר פוגש עין אנושית והוא משפיע על הנכס המניב שלכם- אתר האינטרנט שלכם באופן ישיר גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.
מחקר מילות מפתח
את התוכן של בניית אתרים יש כמובן לבסס על מחקר מילות מפתח על מנת להבטיח את יעילות התוכן גם ברמת הקידום. כמובן ששילוב מילות המפתח צריך להיעשות באופן טבעי, בעוד שאלו צריכות להתאים לנושא האתר על מנת להבטיח שקידום האתרים הוא אכן אפקטיבי.