שיווק דיגיטלי יצירתי: הצעדים החשובים שנעשה בקבלת כל לקוח חדש

כשלקוח חדש מגיע אלינו המטרה המרכזית שלנו היא למקסם את כל מה שיש ברשותו כיום ולהביא אותו ליעד שהגדרנו תוך הזמן הקצר ביותר בהשקעת מינימום של משאבים, אך במטרת ביסוס שתהפוך את הפעילות הדיגיטלית של הלקוח לנכס מניב לשנים רבות. על מנת להשיג את המטרה הזאת הצעדים והפעולות הראשונות שנעשות עם הגעתו של לקוח חדש למטרות שיווק דיגיטלי כוללות את השלבים הבאים:

  1. מיפוי המצב הקיים תוך בחינת הנכסים הדיגיטליים הקיימים, כל פעילות שיווק דיגיטלי שנעשתה עד כה, נתוני פעילות ובסיסי נתונים של לקוחות. בעצם עוברים על כל החומר הקיים ומבינים את התמונה הריאלית, לרבות עלויות וחלוקת תקציבים.
  2. קביעת יעדים ומטרות. לאחר שיש תמונה ברורה של המצב הקיים יוצאים לתהליך של הגדרת מטרות ויעדים של שיווק דיגיטלי תוך הבנה של מה נדרש על מנת להשיג את אותן מטרות ויעדים שיקבעו בהתאם למשאבים הקיימים והמצב כפי שהוא היום. קביעת היעדים והמטרות נעשית על בסיס לוח זמנים.
  3. בניית תכנית עבודה, אסטרטגיית פעילות וטקטיקות ביצוע שיאפשרו להוציא את התכנית לפועל בצורה היעילה והמניבה ביותר.

היתרון של שיווק דיגיטלי, בין היתר הוא ביכולת למדוד עד לפרטים הקטנים ביותר, כל דבר. עלויות, המרות, חשיפות, הקלקות. אפשר לדעת בדיוק מה עשה כל שקל שלנו בכל רגע נתון כמעט וזה כח עצום. כידוע חלק לא מבוטל בהצלחה נתון ליכולת שלנו להיות יעילים הן מבחינת הפעולות שאנחנו מבצעים, הן מבחינת כמות המשאבים שאנחנו צריכים להקצות והן מבחינת חלוקת המשאבים. הרבה פעמים, בעיקר מחוץ לרשת אנחנו נאלצים להוציא הרבה מאד כסף לפני שאנחנו יכולים לדעת אם אנחנו מוציאים אותו במקום הנכון. התהליכים האלו מתקצרים עם שיווק באינטרנט המאפשר לדעת בזמן אמת כמעט, אם המהלך שביצענו היה נכון ומשרת אותנו או שאנחנו צריכים לסובב את ההגה.

לסיכום,

שיווק דיגיטלי הוא פלטפורמה אדירה עם פתרונות מדויקים שמספקת מענה יעיל לכל סוגי המשווקים והתנהלות נכונה, מתוכננת ומדויקת בזירה תאפשר חסכון אדיר של הוצאות ומקסום הפוטנציאל השיווקי של הזירה תוך זמן קצר מאד באופן יחסי. את התועלות האלו אפשר להשיג רק אם עובדים עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שיוכלו לחסוך את הזמן והעלות של טעויות שעושים בדרך וידעו מראש בדיוק איך לבצע את הדברים נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך